2009. október 18., vasárnap

Első bejegyzés


Sziasztok, üdvözlök mindenkit az oldalamon!
Én is egy megszállott Alkonyat fan vagyok. Elolvastam a könyveken kívül rengeteg fic-et is és kedvet kaptam a történetíráshoz. Próbáltam alkalmazkodni a többi fic-hez, de ez nem minden esetben lehetséges. Az én történetem a Sunrise. Ez a fic a New Moon története Alice Cullen szemszögéből. Sokan jobban szeretik a sorozat többi részét, de engem megragadott a rengeteg érzelem benne. Nemcsak pozitív érzelmek. Kevésbé vagyunk benne egy cukorkamázas világban, sokkal földhöz ragadottabb ez a történet. Azért Alice szemén keresztül mutatom be a dolgokat, mert ebben a részben kulcsfontosságú szereplő, és mert a legtöbb infó hozzá jut el. Remélem tetszeni fog a Sunrise. Kellemes időtöltést a blogomon, és Alkonyatos mindennapokat kívánok!

Wedó

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Wedó!
Nagyon tetszik a történet , de ez a sok fájdalom kicsit kikészített. Ha nem baj csak annyit fűznék hozzá, hogy szerintem ha nem fekete háttéren lilával írnál kicsit könnyebb lenne elolvasni. Üdvözlettel: Petra

Wedó írta...

Petra!
Nem fekete a háttért, és a betűk sem lilák. Csak néha a JellyPages (ahonnan letöltöttem a hátteret) bemondja az unalmast és nem jeleníti meg a hátteret.:S
Én is néha kivagyok emaitt, de sajnos nem tudok mit csinálni.
Köszönöm, hogy elolvastad, és írtál komit. Örülök, hogy tetszik, és ne aggódj, minden emelkedő után egy lejtő jön, lesz ennek még happy oldala is! :D
Puszi: Wedó

Megjegyzés küldése

Midnight Sun... (hátborzongató)

New Moon by Disney

Beindítva 2009.11.02.

New moon by Cecilia

Beindítva 2009.10.27.

free counters

Annyira szééép :)