2009. december 9., szerda

Szerepjáték szabályzat


Helló, kedves mindenki!
Itt vannak a szerepjátékkal kapcsolatos szabályok:

Először is, msn-en fog zajlani az egész est, mert így a legegyszerűbb. Aki jelentkezett a játékra, az vegyen fel msn-re! ( még mindig: wedo20@hotmail.com )

1. Mindenki a maga által választott karakter szerepét játssza! Pl.: Ha Alice vagy, ne beszélj Rosalie helyett.
2. Mindenki írja ki, a nevébe, hogy kit játszik!
3. Ha megy elsőre, akkor nem szükséges, de kérlek titeket, hogy ne vágjatok egymás szavába! Ha izzad a tenyeretek olyan jót találtatok ki, de közben már tök más a téma, és ha már valaki ír, te ne előzd be, inkább várj egy picit. Mindenkinek van mondanivalója, és tanúsítsunk annyi tiszteletet a másik iránt, hogy nem vágsz bele a mondandójába.
4. Egyes szám harmadik személyben beszélünk, tehát nem én csináltam, hanem pl.: - Majd én lenyugtatlak! - ordította Jasper. (még ha én vagyok jasper, akkor is!)
5. A mondandód elé gondolatjelet raksz. ( - )
6. Ha ki kell menned a mosdóba például, akkor ezeket a per ( / ) jeleket használjuk.
7. Hogyha csinálsz valamit, akkor csillagot ( * ) teszel. Pl.: - Majd én megágyazok! *azzal Esme már szedte is elő a huzatot*
8. Ha valamit gondolsz, akkor hullámot ( ~ ) teszel. ( alt gr + 1 kell megnyomni)
9. Csak Edward hallja a gondolatokat! Nektek nem kell törődnötök velük, mintha ott sem lennének, mivel kizárólag én (Edward) hallom őket.
10. Ha esetleg valamit rosszul gépeltél, és korrigálni szeretnéd, § <- jelet tegyél (fogalmam sincs mi a neve, shift + 0 kell lenyomni)
11. Maradjunk hűek a karakterünkhöz. Például Esme ne jöjjön perverz poénokkal, és Emmett ne legyen odaadó anyuka!

Azt hiszem nagyjából ennyi, és kérlek tartsátok be a szabályokat!
Nem azért írtam, hogy korlátok közé szorítsalak titeket, de valami rendszert kell találni, különben kaotikus állapotok uralkodnának. Azért van, hogy élvezhetőbb legyen az este, ne egy nagy kavalkád, amiből senki nem ért semmit.

Köszi, puszi: Wedó

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Hát ez nagyon tetszik=)
Én már lemaradtam a jelentkezésről,de ha lezajlott a játék,esetleg nem rakod ki az oldalra a beszélgetést?
Mert annyira érdekelne..és a múltkorin is annyit nevettem =)

Jó szórakozást! Puszi:Bella1213

Wedó írta...

Szia!
Nem maradtál le a jelentkezésről!
(ezt nem is értem miből gondoltad :S)
Még van hely!
Ha szeretnél még benne lehetsz!
Egyébként raktam fel egy kis vitát, ízelítőt, hogyan is zajlhat ez az egész.

кяιѕzтυ♥ írta...

és én lemaradtam a jelentkezésről??
mert ha nem akkor szeretnék jelentkezni:D

Wedó írta...

Krisztu!
Nem maradtál le nyugi!
Kiírtam, hogy Carlisle, Nessie, Volturi, és Jacob kivételével a farkasok vannak még benn. Ki szeretnél lenni?

Puszi: Wedó

Megjegyzés küldése

Midnight Sun... (hátborzongató)

New Moon by Disney

Beindítva 2009.11.02.

New moon by Cecilia

Beindítva 2009.10.27.

free counters

Annyira szééép :)