2009. november 27., péntek

Sunrise11.fejezet (1.rész)







11.Fejezet

II/I

A gépen nyugodt volt a hangulat. Legalábbis látszatra. Én a belsőm legmélyén forrtam, mint a vulkáni magma. Egyfelől ideges voltam Jasperre, amiért egyedül hagyna. Bár mégis szerettem, mert nem akart belerángatni. Bárgyú gondolat volt tőle, hogy nem megyek utána. Még ha megkért is. Szeretem Jaspert és nem akarom elveszíteni. Bella elvesztését túléltem, de a lelkem egyik fele Jaspernél van. És, ha akarja, sem tudja visszaszolgáltatni nekem. Örökkön örökké magával fog hordozni egy darabkát belőlem. Hiába próbál levakarni magáról, én tapadok, mint a pióca. Undorító, de egyben szükséges. Én nem élhetek Jasper nélkül. Elképzelni sem tudom az életem nélküle. Elveszett bolygóként keringtem a végtelen űrben, én beleőrültem volna a magányba, ha nincsenek a látomásaim. Igazából sosem gondoltam ilyesmire Edward közelében, de iszonyatosan fájt az első néhány nap, hét. Míg meg nem találtam a hőn áhított boldogságom, megnyugvásom Jazz mellett. A magány keserű patkányként rágta a belsőmet. Az élettelen szervekre éhezett, és addig nem is éltem míg Jaspert meg nem találtam. Olyan voltam, mint egy lyukas zokni. De Jasper tűt, cérnát ragadott, és befoltozta az élettelen ürességet a bensőmben. Most őt rágja ez a gonosz élősködő, és nekem kell letépnem róla a fertelmet.

Egy vízió szakította félbe a gondolatmenetem. Emlegetett szamár. Jasper játszotta a főszerepet a látomásban, megérkezett.

Ezt egy másik jövőkép szakította meg, de olyasvalakit láttam, akire idézőjelesen, álmomban sem gondoltam volna. Hát az álmokat inkább hagyjuk, na de ki is volt ő? Az én drága bátyám.

– Edward?! – sikkantottam erőtlenül, és a hangom vagy négy oktávval feljebb csúszott. Esme értetlenül pislogott rám, és egy huszonéves srác a másik oldalamon arrébb húzódott, és belesüllyedt az ülésébe.

Edward visszamegy Forksba? Juhííí! Végre, végre, végre! Ó, édes bátyuskám, hát végre benőtt a fejed lágya! Mégis van valamicske eszecske ott! Szuper! Imádlak Edward! „Visszamegyünk Forksba, visszamegyünk Forksba!” Dalolásztam magamban, és hálát adtam az égnek, hogy Edward nem húzza tovább ezt az önkéntes száműzetést!

Újabb víziót láttam, amiben a fent említett testvérem, beássa magát a hóba, Oroszországban. Hogy az a… - fojtottam el a trágár kifejezéseket. Benőtt a fejed lágya, mi? Persze, ez teljesen megőrült! Utállak, utállak! Még hogy, neked eszed lenne? Nem, drágaságom, te… Uhh, mindjárt felrobbanok! Mindenki itt szórakozik! Jasper meg akar halni, ez meg elássa magát. Pff! Mi lesz a következő? Emmett a következő száz évet Atlantiszban tölti, vagy mi? Rosalie meg bezárkózik egy próbafülkébe?

Ezek annyira…teljesen…megőrültek! Nem értem! Kikészülök miattuk!

Ujjaimat az orrnyergemre csíptettem, mert besokalltam.

És én még azt gondoltam, hogy az embereknek bárgyú természete van. Neeem, az emberek egy igen intelligens faj! Bámulatosan az! Nem úgy, mint egyes vámpírok, akiknek teljesen elborította az agyukat a szerelem.

Aludni akarok! Elmenekülni egy picit a világ elől, hogy újult erővel vethessem bele magam a problémákba. Nem kitérni akarok az élet elől, csak késleltetni. Egy kicsit elereszteni a fantáziám, és szárnyalni a képzelet teremtette világomban. Mernék nagyokat álmodni, olyanokat, amikre nincs mód a valóságban, de az álomban megtapasztalhatnám. Hihetnék a manókban, a csodákban, a világban. Szeretném a földet, az eget, és szállnék, mint a sólyom. A kedvenc állatom a sólyom. Annyira szabad. Ha tehetném, folyamatosan repülnék, át hegyen, völgyön, tó felett, ég alatt. Csak szállnék. Akkor ehetnék, amikor jól esik, akkor alhatnék, amikor jól esik. És álmodhatnék. Álmodhatnék, kukacokat, ha szeretném a hasam. Álmodhatnék más sólymokat, ha magányos lennék.

Bár, most inkább Edward döntéseire lennék kíváncsi. De, vajon higgyek-e a csodákban? Érdemes-e kézzel meg foghatatlan dolgokban hinni? De hát, a szerelem is ilyen!

Az előttem lévő ülés háttámláján lévő digitális órára pillantottam. 17:17. Vannak még csodák? ”Benne akarok lenni Edward fejében! Érezni akarom, amit ő, látni, amit ő. Érteni a logikáját, látni az emlékeit. Benne akarok lenni Edward fejében!”

Emberi hiedelmek szerint az óra is csodaerővel rendelkezik. Ha az órák és a percek száma egyezik, amikor kívánsz, és nem mondod el senkinek a kívánságod, az valóra fog válni. Kíváncsi lennék a vámpírokra is érvényes-e, bár ezt igazán kétlem. Nem vagyok egy babonás alkat, de hiszek a mindennapi csodákban. Nem fogok bedőlni, sem a mai jóslásoknak, sem pedig az ókoriaknak. Szerencsétlen rómaiak abból próbáltak jósolni, hogy a hadvezér lába elé szórtak egy marék eleséget, és a kiéheztetett csirkéket kiengedték oda. Ha felfalják, akkor szerencsével jár a hadvezér, ha nem akkor ne is kezdjen csatát, mert biztosan elbukja. Persze a csirkék sem őrültek meg, felfalták az élelmet. Hogy aztán a csatában milyen szerencséje volt a vezérnek az már egy másik dolog…

Ilyen gondolatok úszkáltak a fejemben, amikor mintha megfordult volna a világ. Szédültem, és kezdett hányingerem lenni. Még jó, hogy a vámpírok nem lehetnek rosszul, mert én biztosan kidobtam volna a taccsot. Érdekes érzésem volt. Pont, mint amikor a gyerekmesékben a főhős kitárja a karjait, és egy örvényszerű, fekete-fehér forgó elnyeli.

Ki találta ki? Most mindjárt lenyakazom! Már ha kijutok egyszer innen. Nincs kedvem, életem végéig forogni.

Aztán elmúlt. Csönd lett mindenütt. A repülőgép rotorjainak sem hallottam még a neszét sem. Klausztrofóbiás érzetem támadt. Pici lettem. Felültem, és egy vörös szőnyegen találtam magam. Hol vagyok?

Felálltam, és elindultam a szőnyegen. Egyenletesen haladtam előre, és azon gondolkodtam, hogy a jó francba kerültem ide amikor, beleütköztem valamibe. Hideg volt, kemény, és egyenes szóval tuti nem élőlény. Hátrébbléptem és egy kézzel faragott tölgyfaajtóval találtam szembe magamat.

Benyitottam, és egy hatalmas irodaszerű szobában találtam magam. Ultramodern hajszálvékony kivetítők sorakoztak minden négyzetcentiméteren. Nagyon ijesztő volt, mert mindegyik ugyanazt a képet mutatta. Bellát. A kérdés szinte sikoltott bennem, hol vagyok? És miféle hely ez? Hogyan került, és kinek a birtokába fotó Belláról? Aztán a képernyőkön új kép jelent meg, szintén Belláról. Egy réten üldögél, játékosan forgat egy hófehér kezet. Közelebb hajol hozzá, beszívja az illatát, aztán hunyorítgat, mintha megpróbálna belátni a bőr alá.

Kétségbeesetten hátráltam, miközben hevesen kapkodtam levegő után. Mellkasom gyorsan járt fel, és alá, hiába tudtam, hogy nincsen szükségem rá, mégis kétségbeesetten szívtam magamba az oxigént. Míg neki nem ütköztem a hűvös ajtónak. Nekinyomtam a hátam, és lehuppantam a szőnyegre. Arcomat a tenyerembe temettem.

Hogy, és kinek a kezébe kerültek ezek a felvételek? A kép, ami még mindig a tévéken volt látható, akkor történt, mikor Edward megmutatta neki a rétét. Mikor felfedte igazi énjét a napsütésben. A régi szép idők. Emlékszem, én otthonról figyeltem az eseményeket, mert majd kibújtam a bőrömből, annyira kíváncsi voltam. Aztán szépen sorban a többiek is körém gyűltek, és kérdezték, ki, mit, hogyan csinál? Mit mond? Próbáltam a legintimebb pillanatokat, titokban tartani, de könyörtelenül kifaggattak. Néztek rám nagy boci szemekkel, mint Rozi a moziban.

A lényeg sajnos nem változott. Hol vagyok és kinek a birtokába kerültek ezek a képet? Ráadásul, hogyan? Én nem láttam semmit, és Edward hallotta, érezte volna a jelenlétét egy esetleges paparazzinak. De ki kémkedne pont őutánuk? Senkinek nem mondták, hogy együtt lesznek! Ed ki is volt akadva emiatt, de kérlek! Egy ember sem tudott róluk.

Ekkor azonban fémes csikorgás zaja törte meg, az eddigi békés csendet.

...

Hát, itt lenne. Ez csak az első fele, de így is word 2 és fél oldi szal, gondoltam megörvendeztetlek vele titeket. (már akit...)
Nem fogom sokáig őrölni az idegeket, hamarosan friss!
Hogy pontosan mikor azt még nem tudom, de majd kiírom a főblogon. :)
Nem tudom pontosan, miért ilyen hamar raktam fel, húzhattam volna még egy picit. (*sátáni kacaj*)
Biztos nem a komik miatt, mert nem nőtt a kitekintés óta a komik száma, hiába kértem, nem kaptam több megjegyzést. :(
Ennek nem örülök, de ez van.
Még mindig várom a komikat! Kérlek, ha elolvastad írj pár sort. Ha csak hárman írnak akkor, azt úgy könyvelem el, hogy hárman olvasták el. Ez pedig további kérdéseket, és megfontolandó dolgokat vet fel. (Érdemes-e tovább írni, stb.)
Nem szeretnék, ilyen gondolatokkal foglalkozni, szóval kérlek benneteket, hogy írjatok megjegyzést!

Köszönöm!
Wedó

Ui.: a kép saját manip, most egy öt perce dobtam össze remélem tetszik, erről is várom a véleményeket. Csináljak-e egyel talán ilyen kis manipokat a fejezetekhez?

15 megjegyzés:

Keina írta...

első komizó:)
szal 1.: wow.:)
2.: wow:) szal csak azt akarom mondni, hogy nagyon jóó lett. kövit hamar
puszii

Wedó írta...

Szia Lana!
Te is jó fej vagy! :)
Köszi, h komiztál, nagyra értékelem. Bár az a sok wow...
Kíváncsi lennék pozitív, vagy negatív értelemben wow?
Köszi, mondtam, igyekszem a kövivel!
Még mindig nem puszi, de azért köszi!

Sya
Wedó

кαт *-* írta...

hűűűűhaaaaaaa :O
aszta húú am.. ez király lett XD
Alice kitörése na az nem semmi állati jóó lett!!!!!!!
először "szuper imádlak végre benött a fejed lágya! hát neked is van eszecskéd"
aztán meg " ez teljesen megőrült? utállak, utállak még , hogy neked eszed?"
nnnaaagggyyooonn állati istenem ezt a részt imádom XD komolyan nagyon szuper lett
és a vége? na az sem semmi nagyon kíváncsívál tettél :)
nagyon várom a folytit!!!
és jobbuláást!!!
ja és , hogy Edward Oroszországba beleásta magát a hóba XD háát.. haha.. XD tényleg megörültek :P ugyértem Jazz és Edward
na..most már befogom :D
puszi!!!

Anna írta...

Nagyon jó lett a feji! Remélem meg tudja menteni Alice Jazz-t! Siess a kövi fejivel! nagyon várom!!!! Pux!!!

Névtelen írta...

Szia!

Hát ez igazán érdekes volt.Nekem nagyon tetszett főleg ez a kívánok valamit 17:17 perckor :D És pont Alice nem jön rá,hogy sikerült amit kívánt? :D
És azon meg annyit nevettem,hogy Edward a hóba ássa magát xD Jó,jó tudom,hogy ez egy nagyon érzelmes dolog de én tőlem most csak egy nevetés futotta :P

És a kép pedig tetszik..:D Szerintem csinálj még !
Puszi:Bella1213

Névtelen írta...

Húúúúúúú azt a ez aztán oltári! Alig várom a fojtatást!! Igyekezz vele mert belehalok a kiváncsiságbaaaaaaaaa :)

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok én most nem rég fedeztem fel az oldaladat és szinte egybe olvastam el a történetedet és meg kell hogy mondjam nagyon tetszik. Izgalmas eseményekben gazdag a szereplők főbb személyiségét meghagytad és mégis valami új és egyedi van bennük a te megfogalmazásaid által. Az események fordulatossága mellet remekül használod a szavakat amik a párbeszédekben sokkal jobban nyilvánulnak meg Nagyon tetszik hogy a szereplők egyéniségének hagysz teret és be is mutatod azt, mint például most Alicnek akaratosságát csak makacssága múlja felül és ezt te tökéletesen visszaadod nekünk. Egyszóval tökéletes az egész. Amit viszont hiányoltam hogy nem mindig írod ki mikor lesz fenn új rész kérlek ha lehetséges jelezd a jövőben mivel én sem tudok mindig a gép előtt ülni mivel osztozom rajta a családdal. Köszönöm neked hogy lehetővé teszed számunkra kíváncsi olvasóknak hogy olvashassuk történetedet. Kíváncsian várom a folytatást Üdv. Gina

Sunny írta...

szia
hát, most lemaradtam az első komizók közül, de azért remélem nem hitted azt, h már nem is írok :P mert én csak írok és írok :D

amúgy ez a rész is egyszerűen fantasztikus lett!!! eddig talán ez volt a leg "Alice-esebb"!

amit a végén írtál, h ha csak 3 ember komizik, akk érdemese tovább írnod... : naná, h érdemes, hiszen sokan olvassák, csak lusták írni. és ez biztos!! szóval eszedbe se jusson abba hagyni!!!!!!!

ja, és a kép is bejön, sztem jól néz ki!!!

puszi: Sunny

solya írta...

szia wedó nekem nagyon tetszett ez a fejezet!! Remélem minnél előbb jön a következő friss! Kívánok neked sok ihletet!! ja és a kép is jó szerintem és írd tovább törit! üdv : solya :)

Wedó írta...

Hát emberek, imádlak titeket!!!♥♥♥♥
Teljesen oda-meg vissza vagyok, hogy végre jött nagyobb mennyiségű komment!!!♥♥ *_*
Kezdjük Lindával!
Köszi!
Örülök, hogy átment az a rész is, egy kis poén a nagyobb katasztrófa közepén.
Örülök, hogy sikerült felcsigázni, legalább elolvasod a folytatást is (...reményeim szerint)
Köszönöm, már gyógyulgatok, csak sokat kell még pótolnom, és nem akarom a kihagyott TZ-ket megírni! :'(
Igyekszem újult erővel belevetni magam az írásba, még finomítgatok a második részén! ;)

Anna!
Még ott Jasper körül is lesznek érdekes fordulatok, de sajnos még csak a fejemben van meg.
Szívem szerint folyamatosan csak írnék, de a magánéletemmel is foglalkoznom kell. Nem mehet az írás a továbbtanulásom rovására, próbálok egyensúlyt tartani, de ez nem mindig olyan könnyű.
Köszönöm!

Bella1213!
Köszke!
A kívánság ereje... Egyébként azért nem jött még rá Alice, mert a lelki állapota megköveteli a naivitást. Szentem, amikor elkerültél a szeretteid mellől valahova, ki tudja hova, nem azon gondolkodsz mit csináltál 5 perccel ezelőtt, hanem hogy tudod megoldani a helyzetet. Szerintem ez a reális gondolkodás, és pánikhelyzetben nehezebben fog az agy, és Alice így is elég stresszes az utóbbi időben... :S
Az Edwardos részt meg, nem akartam véresen komolyra csinálni, volt benne némi háttérérzelem, de alapjában véve humor is. :)
Ha tetszik, akkor lesz még ilyen manip! :D

Oja-shio!
Köszi!
Igyekszem, nem szeretnék egy olvasóm temetésére se elmenni. (már ha meghívna)

Gina!
Köszönöm!♥
Tartalmas megjegyzés volt, örülök, hogy kiadtad magadból! *_*
Igenis, asszonyom! Kérés teljesítve, kiírás felrakva! Egyenlőre csak a főblogon, de dolgozom rajta, hogy itt is látható legyen!;)
Köszi!♥♥

Sunny!
Hiányoltalak is az elsők mellől, de bíztam benne, hogy mégis szánsz rám egy kis időt, és írsz pár sor kommentet! És már itt is vagy ♥ *_*
Köszi! És a bíztatást is, mint látod, végre valahára megértünk a több kommentre!
Köszönöm, hogy tartottad, tartod bennem a lelket!♥
Köszi, a kövi képen meg még gondolkodom mi legyen... :I



Mindenkinek köszönöm a megjegyzéseket! *_* A fellegekben járok már a boldogságtól! Sikerült jó sok boldog percet szereznetek!♥♥♥

I ♥ Olvasóim! Nyugi Ed, téged is szeretlek! I ♥ Edward
A mennyből, virtuálisan voltam:
Wedó

(Tök gáz a mennyben a tömegközlekedés :@)

Wedó írta...

Hello Solya!
Köszi, és az ihletet is, igyekszem bővelkedni benne. Rendben, történet folytatódik! :)
Köszi a komit!

Wedó♥

Hencii írta...

Szia Wedó !! :)
Sajnálom hogy csak a 12. komizó lehetek!! De itt vagyok, rem nem bánod hogy csak ilyen későn írtam!! De tegnap este nem volt időm ... :D Köszönöm a részvételt, felejthetelen este volt XD Remélem elsz még több ien veletek :D
Akkor még mit is szerettem volna? :D hmmm..
hát persze :P Köszönöm a sok segitséget a blogommal kapcsolatban! Örök hála :D :)
És ami a legfontosabb!!
Fenomenális letta a fejezet! Egyszerűen imádom, olyan Alicees :D Csak így tovább ;) Nagyon várom a 2.felét :)
Pusz: Hencii(:♥

Wedó írta...

Hencii!
Persze, hogy nem bánom, de remélem nem zavar téged, hogy most kicsit előbb befutottak a kommentek. Én is imádtam, tök jól éreztem magam! NEkem az eleje meg a vége tetszett legjobban! Ott annyit röhögtem! xD
Nincs mit, örültem h segíthettem.
Fenomenális?! Ilyen jelzőt még nem kaptam senkitől! :D Igyekszem, írogatom, azaz, hogy készen van, csak amit kiírtam betartom! Sorry, ez van! (Fair-vezető xD)
Köszi, végre valahára, mostmár PUSZI!!!!
XD Wedó

Névtelen írta...

Kedvew Wedo!
Kérted, írjunk véleményt.
Hát én írnék.
Jól és képszerűen fogalmazol, az esemény követés is jó, nem ugrálsz a cselekmények között.
Azonban ez az öngyilkos ötleg Jaspertől kicsit hát nem bántásként, de elcsépelt. Mármint Edward is öngyilkos akar lenni, mert bántotta Bellát és így kicsit nekem már egy feldolgozott szál ez az öngyilkosság.
Ami érthető tekintve Jasperre, de mégis.
Na most ezt nem bántásképp mondom, 'hisz én eddig nem írtam semmit.
De biztos vagyok benne, hogy más ötleteid is lennének, ha kicsit jobban elgondolkodsz ám! :o)
Jó munkát és köszi az eddigi történetet is!

Lizyy

Wedó írta...

Szia Lizyy!
Igen, lehet hogy juthatott volna jobb is eszembe, ez tény és való. Akkor nem futott többre, de legközelebb megpróbálok ötletesebb lenni.
"Fantázia"
Köszi.
Igazából, ezt már a bétám is mondta, h hasonlít rá. *pirul*
Valószínúleg jobban kellene hallgatnom rá...:P
Sajnálom, hogy nem volt elég energiám, és ötletem jobbat kitalálni. ):
Mostantól kicsit jobban elgondolkozom majd, mit hogyan csináljak. És legfőképpen kikérem a bétám véleményét! (Hallod Ági, nem lesz nyugtod! :P)
Köszönöm hogy mégis rászántad magad a kommentelésre, és megosztottad véleményedet velem. Tényleg nagyra értékelem az építő kritikát!

Köszi, puszi: Wedó

Megjegyzés küldése

Midnight Sun... (hátborzongató)

New Moon by Disney

Beindítva 2009.11.02.

New moon by Cecilia

Beindítva 2009.10.27.

free counters

Annyira szééép :)